مرحله 3 نارسايي GFR کاهش کم آبی می تواند
نوشته شده توسط : pkdcured.org

بيماران نارسايي كليوي مرحله 3 م اغلب توسط بسیاری از علائم مانند ادرار کردن مکرر،تهوع و استفراغ، اسهال و غيره که می تواند باعث اختلال آب و الکترولیت. در این زمانبیماران پرخطر با کم آبی مورد حمله قرار رنج می برند. سپس چه نوع آسیب کم آبی میتواند به بیماران و آن می تواند کاهش GFR?

GFR طبیعی توسط پرفيوژن صاف و سالم خون در کلیه ها نگهداری می شود، مسئولیت زبالهدر خون filtrating گلومرول های کليه است. با کم GFR بيمار كراتي بالا مستی و دیگرindictors عملکرد کلیه رنج می برند. کم آبی می تواند پرفيوژن خون در کلیه ها کاهشGFR کاهش. بنابراین کم آبی می تواند باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و منجر به کاهشعملکرد کلیه جدی، بیماران باید تمام تلاش خود برای جلوگیری از آن و کنترل آن را امتحان کنید.

Email:kidney-symptoms@hotmail.com

Skype:kidney.symptoms

برای بیماران نارسایی کلیوی 3 مرحله مهم چیز برای آنها عملکرد کلیه خود را معکوس است.میکرو چینی پزشکی Osmotherapy انتخاب خوبی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، 3مرحله است. دارو در منطقه کلیه خارجی اعمال می شود و دوز و انواع داروهای گیاهیبرای بیماران با توجه به شرایط فیزیکی خاص آنها داده می شود.

مواد فعال در طب می توانید جذب مواد زائد در خون، سپس آنها تصادف و نهایت فعال کردنسلول های بیگانه خوار به تورم مسائل شکسته با کاهش سموم، علائم مانند تهوع واستفراغ، اسهال و غیره remitted می تواند. علاوه بر این، تغذیه در طب و تعمیر کلیهسلول مجروح می تواند تا وضعیت ادرار نرمال می توانید بازگرداندن ساختار کلیه.

علاوه بر این، مواد فعال همچنین در تواند رگ های خونی، ترویج گردش خون و اهانت آمیزلخته شدن خون پس از خون به کلیه ها هموار جریان می تواند کار می کنند. با پرفيوژنخون کافی، GFR را می توان افزایش یافته، ترشح داخلی می تواند اصلاح شود و آب والکترولیت را می توان تنظیم. تنها عملکرد کلیه بهبود بیماران از کم آبی بدن نگه می دارد.





:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: